Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.

Fastsættelse af din indledende pris

Vælg en pris for hverdage og weekender, og tilføj rabatter for at tiltrække gæster.
Af Airbnb den 17. jun. 2025
Opdateret 17. jun. 2025

En konkurrencedygtig pris kan få dit opslag til at skille sig ud og tilskynde gæster til at booke. Du fastsætter altid selv din pris, og du kan ændre den når som helst.

Priser for hverdage og weekender

Først skal du vælge en basispris for hverdage. Dette er standardprisen for alle nætter i din kalender. Du har mulighed for at tilføje et tillæg for weekender, som er fredage og lørdage.

De viste prisforslag er beregnet ud fra faktorer, som f.eks. beliggenhed, faciliteter, dine tidligere bookinger og de seneste priser i dit område. Hvis du ønsker at angive en anden pris end den foreslåede, kan du prøve at tilpasse dine omkostninger efter, hvad gæsterne er villige til at betale. Her er et par ting, du skal tage højde for.

  • Dine udgifter til værtskab: Disse kan omfatte realkreditlån, forbrug, vedligeholdelse og skatter.
  • Den værdi, du tilbyder: Tænk over, hvad du viser i dit opslag, f.eks. populære faciliteter, tilgængelighedsfaciliteter og afstand til lokale attraktioner.
  • Den samlede pris, gæster betaler: Vær opmærksom på, at eventuelle gebyrer, du har tænkt dig at tilføje, f.eks. et gebyr for kæledyr, har indflydelse på den samlede pris.

Hvis du begynder med en lavere pris, kan du nemmere tiltrække dine første gæster og få omtaler.

Sådan tilføjer du rabatter

Kampagner og rabatter kan hjælpe med at forbedre dit opslags placering i søgeresultaterne og tiltrække gæster.

  • Kampagne for nyt opslag: Tilbyd 20 % rabat på dine første tre bookinger. Dette kan hjælpe dig med at få dine første gæster og omtaler.
  • Sidsteøjebliksrabat: Nedsæt din pris for bookinger, der foretages mellem 1 og 28 dage før indtjekning, så du kan få udfyldt hullerne i din kalender.
  • Uge- og månedsrabatter: Rabatter på længerevarende ophold kan hjælpe med at få din kalender fyldt hurtigere og mindske det antal gange, du skal klargøre din bolig til nye gæster.

Din rabatpris vises ud for din oprindelige pris, som er overstreget.

Du får adgang til flere prissætningsværktøjer, når du har offentliggjort dit opslag. Du kan nå dine indtjeningsmål ved at anvende Airbnb's værktøjer til løbende at justere din pris.

Oplysningerne i denne artikel kan være blevet ændret siden offentliggørelsen.

Airbnb
17. jun. 2025
Var det en hjælp?