Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Opdateringer af festpolitikker, forlængelse af Superhost-status med mere

    Opdateringer af festpolitikker, forlængelse af Superhost-status med mere

    Få de seneste oplysninger om vores globale forbud mod fester, din Superhost-status med mere.
    Af Airbnb den 20. aug. 2020
    13 minutters video
    Opdateret 20. aug. 2020

    Højdepunkter

    • I den seneste Værtsopdatering fortæller Airbnb's Global Head of Hosting, Catherine Powell, hvordan vi handler på jeres feedback

    • Dette omfatter oplysninger om vores globale forbud mod fester, vores rengøringsprotokol, din Superhost-status, netværkssupport og annulleringer

    Hvis du så den første Værtsopdatering fra vores nye Global Head of Hosting, Catherine Powell, for et par uger siden, ved du, at vi genopbygger vores virksomhed omkring værter og giver dig mere gennemsigtighed undervejs. Vi glæder os til at arbejde sammen, når vi vender tilbage til et mere samarbejdsbaseret forhold til værter som dig.

    I vores seneste Værtsopdatering med Catherine fokuserer hun på vigtige prioriteter for værter på Airbnb lige nu. De omfatter opdateringer om:

    Sådan håndterer vi fester og store arrangementer

    Efterhånden som rejser ændrer sig, ændrer den måde, folk booker ophold på, sig også. Det betyder for det meste flere lokale rejser, hvor gæster foretrækker ting som indtjekning uden vært og masser af udendørs plads. En meget lille del af gæsterne har dog brugt Airbnb til at booke boliger til fester og store arrangementer. For at bidrage til at beskytte vores værter og deres nabolag i lyset af COVID-19 lancerer vi en politik, der forbyder fester globalt.

    Det gør vi for at sikre os, at du har mere kontrol over dine boliger, og at vi hjælper med at stoppe problemer, inden de opstår:

      • Belægning og arrangementer for reservationer foretaget den 20. august eller derefter og indtil videre har nu en begrænsning på 16 personer. Få mere at vide om vores Politik vedrørende fester og arrangementer
      • Vi er i øjeblikket ved at gennemgå vores regler for særlige og traditionelle overnatningssteder (f.eks. boutique-hoteller) for at afgøre, om værter for disse opslag kan fastsætte deres egne regler for arrangementer og tillade passende arrangementer efter eget skøn. I tilfælde hvor vi modtager klager over disse boliger og arrangementer, eller hvor typen af arrangementer er upassende, kontakter vi overnatningsstederne efter behov.
      • Gæster vil blive mindet om vores opdaterede Politik for fester og arrangementer, før de tager af sted på deres rejse
      • Airbnb træffer foranstaltninger mod gæster, der overtræder vores politikker
      • I visse lande og regioner har vi indført restriktioner på nogle lokale bookinger af hele boliger af gæster under 25 år, der har negative omtaler eller under tre positive omtaler

      Derfor kan det betale sig at forpligte sig til højere standarder for rengøring

      Vi krydsede for nylig en vigtig milepæl: Værterne for mere end 1 million opslag har forpligtet sig til vores udvidede rengøringsprotokol. Dette er ikke kun vigtigt på grund af den indsats, du gør for at beskytte dig selv og vores netværk. Vi har også bemærket, at opslag, der er tilmeldt protokollen, bookes oftere i gennemsnit end andre opslag.* I en af Catherines næste Værtsopdateringer deler hun mere om disse gæsteindstillinger og rengøringstendenser.

      Det gør vi for at hjælpe Superhosts

      Vi værdsætter vores Superhosts, og vi ved, at din Superhost-status også betyder meget for dig. Så hvis du er Superhost i øjeblikket, har vi besluttet at forlænge din status frem til 31. marts 2021 for de næste to vurderinger, så længe du opretholder din svarrate og din samlede vurdering på 4,8. Under denne forlængelse giver vi afkald på vores sædvanlige kriterier for antallet af ophold og annulleringer.

      Bemærk, at fra oktober 2020 er det kun værter, der opfylder alle fire Superhost-kriterier, der er berettiget til Superhost-bonussen på 100 dollars (USD) til rejser eller Airbnb-oplevelser. Endnu en gang tak, fordi du konsekvent viser, hvad ekstraordinær gæstfrihed betyder.

      Sådan styrker vi netværkssupport

      I vores første Værtsopdatering nævnte vi, at rejseaktiviteten kom i gang igen hurtigere end forventet, og vi var ikke klar til at yde den netværksstøtte, der var brug for. Her kan du se, hvad vi gør for at løse dette:

      • Vi har øget vores livechat-tilgængelighed, så det er den bedste måde at kontakte os på, hvis du har et ikke-presserende problem
      • Vi gør vores bedste for at svare på alles spørgsmål, men vi prioriterer telefonsupport til dem, der har reservationer inden for 72 timer
      • Vi ansætter 2.000 nye medarbejdere i løbet af de næste to måneder
      • Vi forbedrer os, efterhånden som vi får ansat og uddannet nye medarbejdere hver uge

      Sådan forbedres annulleringsprocenterne

      Annulleringsprocenten er faldet betydeligt. For at give værter en idé om, hvad de kan forvente fremover, vil vi gerne understrege, at vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder ikke tillader gæster at annullere bookinger, der er foretaget efter 14. marts af årsager, der er relateret til COVID-19.

      Det betyder, at gæster, der ikke kan rejse på grund af COVID-19, og som bookede efter 14. marts, er underlagt din annulleringspolitik, medmindre du eller din gæst bliver syge, eller hvis der er lokale restriktioner i dit område.

      I begyndelsen af september kommer vi med endnu en opdatering. Indtil da lytter vi, og vi sætter pris på alt det arbejde, du gør for at være vært i disse uvisse tider. Fortsæt med at dele dine tanker med os på Netværkscenteret. Du kan tagge Catherine: @Catherine-Powell.

      *Baseret på interne Airbnb-data fra bookinger på verdensplan mellem 10. juli og 9. august 2020

      Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

      Højdepunkter

      • I den seneste Værtsopdatering fortæller Airbnb's Global Head of Hosting, Catherine Powell, hvordan vi handler på jeres feedback

      • Dette omfatter oplysninger om vores globale forbud mod fester, vores rengøringsprotokol, din Superhost-status, netværkssupport og annulleringer

      Airbnb
      20. aug. 2020
      Var det en hjælp?