Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Nye retningslinjer for at skrive din opslagstitel

    Opdater din titel for at fremhæve din bolig i søgeresultaterne.
    Af Airbnb den 17. jun. 2022
    3 minutters læsning
    Opdateret 22. jun. 2022

    Højdepunkter

    • Skriv en kort opslagstitel, så den passer til en mobiltelefonskærm

    • Undgå at bruge emojier og skrive med store bogstaver

    Vi har for nylig foretaget den største ændring af Airbnb i de sidste ti år, og som en del af vores nye design har vi fjernet opslagstitler, der er skrevet af værter, fra søgeresultaterne. Hensigten var at præsentere alle titler i et ensartet format, så det ville være nemmere for gæster at læse dem, uanset hvilket sprog eller hvilken enhed de foretrækker.

    Siden lanceringen har I givet en masse feedback om ændringerne, herunder mange ønsker om igen at vise opslagstitler i gæsternes søgeresultater. Vi forstår, hvorfor det betyder så meget for jer: Opslagstitlen er en af de første ting, gæster læser i søgeresultater og en mulighed for at nævne, hvad der gør din bolig til noget særligt.

    Fra og med 30. juni vender dine opslagstitler tilbage i gæsternes søgeresultater. Vi kommer også med nye retningslinjer for at skrive en effektiv titel, der kan hjælpe dit opslag med at skille sig ud i søgninger, afstemme forventninger med gæster og skabe interesse for at booke din bolig.

    Korte titler fungerer bedst

    Gæster søger på Airbnb via enhver form for enhed med skærme af forskellige størrelser. En titel, der fungerer godt i en webbrowser, er måske for lang for gæster, der kigger på opslag i mobilappen.

    Længere titler forkortes automatisk i søgeresultaterne, og resten af titlen erstattes af tre prikker. For eksempel bliver "Landhytte med søudsigt, ildsted, bådrampe" til "Landhytte med søudsigt ..."

    Tegnbegrænsning hjælper med at sikre, at man kan se hele din titel på stationære og mobile enheder. Gæster på farten bruger tit mobiltelefoner til at søge, hvilket betyder, at der kun vises 32 tegn. Hvis din titel er længere end 32 tegn, skal du skrive de vigtigste oplysninger først.

    Her er tre gode eksempler på korte opslagstitler:

    • Moderne loft med udsigt over centrum
    • Hyggeligt tilflugtssted i bjergene for kokke
    • Villa ved stranden i nærheden af Año Nuevo

    Det er nemmere at læse sætninger, der kun har stort begyndelsesbogstav

    Det er bedst kun at bruge stort begyndelsesbogstav og ellers små bogstaver i din titel. Det er ikke korrekt at skrive hvert ord med stort begyndelsesbogstav, og hvis du kun skriver med store bogstaver, ser det ud som om, titlen råbes.

    For at give gæster en bedre søgeoplevelse skal du undgå at bruge store bogstaver i andre ord i din titel, medmindre det er et egenavn, f.eks. en by. Du kan også gøre undtagelser for forkortelser, såsom UK eller en lufthavnskode som LHR.

    Her er et eksempel på, hvordan du ikke skal bruge store bogstaver i en opslagstitel:

    • NYE møbler KÆMPE POOL fantastisk udsigt

      Her er tre gode eksempler på opslagstitler kun med stort begyndelsesbogstav:

      • Strandhytte ved Bondi Beach
      • Romantisk victoriansk gæsteværelse
      • Miljøvenlig etværelseslejlighed i nærheden af LAX

      Ord er mere præcise end emojier

      Emojier og symboler kan betyde forskellige ting for forskellige mennesker rundt omkring i verden, så det kan være forvirrende eller vildledende at bruge dem. En opadvendt tommelfinger kan tolkes som et tegn på godkendelse, tallet et eller en stødende gestus.

      Hold dig til enkle og beskrivende ord om din bolig for at gøre din opslagstitel venligere og nemmere at læse. Det er fint at bruge specialtegn (f.eks. !, # eller *), men det er ikke en god ide at gentage dem for at fremhæve noget (f.eks. !!! eller ***). For at adskille ideer kan du prøve med kommaer med mellemrum eller en enkelt skråstreg uden mellemrum.

      Her er et eksempel på, hvad du ikke skal gøre:

      • ****Ski- og golfhytte****!!!

      Det er bedre at skrive det sådan her:

      • Ski-/golfhytte og privat gårdhave

      Flere oplysninger er bedre end gentagelser

      I de fleste tilfælde er det ikke nødvendigt at gentage oplysninger, gæsterne allerede har fået i søgeresultaterne, såsom din by eller det samlede antal senge. Brug i stedet din opslagstitel til at tilføje unikke detaljer, der kan tiltrække opmærksomhed.

      Hvis din bolig for eksempel ligger i Buenos Aires, kan du nævne dit nabolag (f.eks. "Recoleta") i din opslagstitel. Hvis den ligger i Firenze i Italien, kan du skrive "i nærheden af Uffizi" eller en anden seværdighed, der ligger tæt på din bolig. Det er med til at gøre det tydeligt for gæster, hvor din bolig ligger. Eller, hvis der er en arbejdsplads, kan du fremhæve "arbejdsvenlig" i titlen.

      Du kan også udelade ordet "ny" fra en ny opslagstitel, fordi disse oplysninger kommunikeres allerede til gæster på en badge i søgeresultaterne.

      Læs Airbnb's regler for indhold

      Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

      Højdepunkter

      • Skriv en kort opslagstitel, så den passer til en mobiltelefonskærm

      • Undgå at bruge emojier og skrive med store bogstaver

      Airbnb
      17. jun. 2022
      Var det en hjælp?