Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Vi præsenterer Airbnb's sikkerhedspraksis for COVID-19

    Vi præsenterer Airbnb's sikkerhedspraksis for COVID-19

    Opdaterede sikkerhedskrav til Airbnb-netværket starter den 12. oktober.
    Af Airbnb den 6. okt. 2020
    15 minutters video
    Opdateret 15. okt. 2020

    Højdepunkter

    • Vi deler opdaterede standarder for gæster og diskuterer værtskab af høj kvalitet for at sikre, at alle overholder vores netværksforventninger

    • Vi introducerer også en opdateret sikkerhedspraksis i forbindelse med COVID-19, som værter og gæster skal forpligte sig til at følge fra og med 12. oktober

    Hej alle sammen

    Jeg hedder Catherine og er Airbnb's chef for værtskab. Jeg er klar med min femte Værtsopdatering.

    Siden vi lancerede disse opdateringer i august, har vi bevaret fokus på at genskabe et tættere forhold mellem vores medarbejdere og værter. Hvis du gik glip af mine tidligere videoer, kan du se dem her.

    Jeg vil gerne takke dem af jer, der har taget sig tid til at dele tanker og spørgsmål med mig i vores workshops og i kommentarer og e-mails. Jeres indsigtsfulde beskeder fortæller os, hvordan vi kan handle og foretage ændringer.

    I dagens Værtsopdatering diskuterer jeg gæste- og værtsstandarder samt nogle yderligere sikkerhedskrav, som vi indfører for alle på Airbnb på grund af COVID-19.

    Opdaterede standarder for gæster

    Jeg har hørt fra mange af jer, at I er bekymrede over visse former for adfærd i jeres boliger. Selvom vi mener, at dette kun gælder for en lille procentdel af gæsterne, mener vi også, at alle gæster skal behandle jer, jeres boliger og jeres omkringliggende lokalsamfund med respekt.

    For at sikre, at det sker, udvider vi vores standarder for gæsters pålidelighed til at omfatte nye kriterier på fem områder. Disse standarder kom direkte fra jeres forslag, og de omfatter adressering af:

    • Ikke godkendt sen udtjekning
    • Manglende hensyntagen til indtjekningstiderne
    • Ikke godkendte kæledyr (dog ikke servicedyr)
    • Afbrydelse eller fjernelse af godkendte sikkerhedsenheder
    • Manglende overholdelse af dine ordensregler, der afspejler Airbnb's politikker

    Dette bygger på det arbejde, vi udførte sidste år, da vi offentliggjorde vores standarder for gæsters pålidelighed. Tidligere på året annoncerede vi også vores globale forbud mod fester. Og siden slutningen af sidste år er omkring 100.000 gæstekonti, der overtrådte vores politikker og standarder, blevet suspenderet eller fjernet.

    Fra nu og indtil udgangen af året vil vi investere i forbedringer af vores systemer og processer. Dette hjælper os med at arbejde hen imod at sikre konsekvent håndhævelse, hurtigere svartider og mere overordnet ansvarlighed over for gæster.

    Kvalitetsværtskab

    De mange værter, jeg har mødt for nylig i værtsworkshops og i Netværkscenteret, har fortalt mig, at godt værtskab handler om tre ting – kvalitet, kontakt og netværk – og alt dette er baseret på tillid.

    Når rejsende har dårlige oplevelser med Airbnb-værter, er der langt mindre sandsynlighed for, at de booker på Airbnb igen. Dette kan også påvirke værters omdømme i deres lokalsamfund, og det kan endda føre til strengere lokale bestemmelser.

    Vi har for nylig bemærket, at en gruppe opslag ikke levede op til vores forventninger til kvalitet. Så ligesom vi fjerner gæster for at hjælpe med at beskytte Airbnb-netværket, har vi besluttet at suspendere eller fjerne opslag, der har et konsekvent mønster af alvorlige problemer, eller som regelmæssigt har modtaget lave bedømmelser og ikke opfyldte gæsternes forventninger.

    Der er mange faktorer, når det gælder kvalitet, men vi har signaler, der fortæller os, hvordan godt værtskab ser ud. Det er f.eks.:

    • Nøjagtigheden af din opslagsbeskrivelse og dine billeder
    • Din pålidelighed som vært
    • Din lydhørhed
    • Dine stjernebedømmelser
    • Den måde, hvorpå du opretholder vores netværksstandarder

    I de fleste tilfælde er værter med berørte opslag allerede blevet underrettet. Vi har også udarbejdet en appelprocedure for at hjælpe med at løse eventuelle problemer.

    Opdaterede krav vedrørende COVID-19

    Næsten 1,5 mio. opslag er blevet tilmeldt Airbnb's udvidede rengøringsprotokol siden juni. Disse opslag er de mest populære på Airbnb og har haft mere end tre gange så mange reservationer sammenlignet med dem, der ikke har tilmeldt sig.*

    Jeg har hørt fra værter, der har bedt os om at strømline og tydeliggøre processen. Så vi stiller nye ressourcer og værktøjer til rådighed for at gøre det nemmere at lære vores femtrinsprocedure at kende og implementere den.

    Disse trin omfatter:

    1. Klargøring af og udluftning af logiet
    2. Rengøring af alle rum
    3. Fjernelse af bakterier fra overflader
    4. Kontrol af hvert rum
    5. Klargøring af logiet til gæster

    Efterhånden som videnskaben udvikler sig, tilpasser vi også vores samlede indsats for at sørge for at beskytte vores netværk under COVID-19. Fra og med 12. oktober:

    Fra næste uge finder værter, der tilbyder indkvartering, en besked i appen eller kontrolpanelet, der omfatter den udvidede rengøringsprocedure i fem trin og en side, hvor du kan bekræfte sikkerhedskravene i forbindelse med COVID-19. Hvis du ikke bekræfter kravene senest 20. november, kan du få advarsler, og din konto kan blive suspenderet og i nogle tilfælde fjernet fra Airbnb.

    Bemærk: Hvis du allerede har bekræftet den udvidede rengøringsprotokol, skal du blot følge en hurtig besked om at acceptere at bruge mundbind og holde afstand. Nye værter forpligter sig også til at følge denne sikkerhedspraksis.

    Hvis du er vært for en Airbnb-oplevelse i et land eller en region, hvor oplevelser med fysisk tilstedeværelse er genoptaget, har vi udarbejdet retningslinjer for rengøring og anbefalinger for og krav til sundhed og sikkerhed særligt til dig.

    Flere rengøringsressourcer

    For at hjælpe dig med bedre at forstå disse krav har vi udvidet vores rengøringsartikler i Ressourcecenteret med:

    Tak for al den feedback, I har givet os. Jeg er tilbage om et par uger med nogle spændende nye funktioner og politikker i en ny Værtsopdatering.

    I mellemtiden kan du altid tagge mig direkte i Netværkscenteret: @Catherine-Powell. Vi sætter stor pris på din feedback, og vi bruger den i alt, hvad vi gør.

    *Baseret på interne Airbnb-data mellem 18. juni og 30. september 2020

    **Undtagen værter, der tilbyder indkvartering i Fastlandskina

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Vi deler opdaterede standarder for gæster og diskuterer værtskab af høj kvalitet for at sikre, at alle overholder vores netværksforventninger

    • Vi introducerer også en opdateret sikkerhedspraksis i forbindelse med COVID-19, som værter og gæster skal forpligte sig til at følge fra og med 12. oktober

    Airbnb
    6. okt. 2020
    Var det en hjælp?