Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Sådan får du de svar, du har brug for om COVID-19 og rejser

    Sådan får du de svar, du har brug for om COVID-19 og rejser

    Hvis du har brug for at ændre eller annullere en reservation, er her nogle nyttige ressourcer.
    Af Airbnb den 13. mar. 2020
    3 minutters læsning
    Opdateret 31. mar. 2020

    Opdateret 30. marts 2020

    Uanset om du er vært eller gæst, er mange i vores Airbnb-netværk forståeligt nok bekymrede for at være vært eller rejse lige nu. Vi ved, at det tager længere end normalt at komme igennem til vores netværkssupportteam. Vores team hjælper så mange værter og rejsende, som de kan, men vi ved, hvor frustrerende det er, når du ikke kan få svar med det samme.

    For at beskytte vores teammedlemmers helbred og sikkerhed har vi været nødt til at lukke flere arbejdssteder rundt om i verden. Selvom vi giver folk mulighed for at arbejde hjemmefra så meget som muligt, arbejder mange af vores globale teams med et reduceret bemanding. På trods af disse udfordringer er vi fast besluttede på at gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe.

    Ud over at besvare opkald og beskeder så hurtigt som muligt, har vi lanceret airbnb.com/COVID for at give dig den hjælp og de oplysninger, du har brug for. Mange almindelige problemer kan løses online, især hvis du har at gøre med en reservation, der falder ind under vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder.

    Her er et par ting, du kan gøre for at finde svar i denne svære tid:

    Bliv ved med at vende tilbage til airbnb.com/COVID

    Der kommer flere oplysninger hver dag, hvilket kan gøre det til et forvirrende tidspunkt at være vært eller rejse på. For at hjælpe dig med at holde dig informeret, besvarer vi dine vigtigste spørgsmål. Her er, hvad du bør vide:

    • Få mere at vide om vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder: For kvalificerede reservationer kan gæster modtage en fuld refusion, og værter kan annullere uden gebyr. Bemærk, at vores netværkssupportteam hjælper så mange værter og rejsende som muligt, og svartiderne kan være længere end normalt. Vi vil gerne forsikre dig om, at hvis din reservation er kvalificeret til annullering i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder, vil rejsende få en fuld refusion, og værter kan annullere uden gebyr.
    • Hold dig opdateret: Efterhånden som situationen udvikler sig, vil vi fortsætte med at opdatere dækningen af vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder (herunder kvalificerede datoer og steder), så bogmærk denne Hjælpecenterartikel.

    Gå til Hjælpecenteret

    Vi ved, at det er vigtigt at få fat i en kundeservicemedarbejder, men vores Hjælpecenter har muligvis de oplysninger, der kan give dig svar på dine værts- eller rejsespørgsmål. Nogle af de mest stillede spørgsmål, vi får fra værter og rejsende, omfatter:

    Få mere at vide om vores nye værktøjer og programmer

    Vi arbejder på en række værktøjer og programmer – det, vi kalder "Mere fleksible reservationer" – for at hjælpe værter med at byde gæster velkommen og for at hjælpe gæster med at rejse mere sikkert i denne usikre tid.

    • Vi lancerer søgefiltre for rejsende for at finde opslag med fleksibel annulleringspolitik. Til værter har vi samlet tips om at tilbyde fleksible annulleringspolitikker og andre ideer for at give gæster mere ro i sindet, når de overvejer fremtidige rejseplaner.
    • Vi introducerer et nyt værktøj, så værter kan annullere visse reservationer uden beregning – uden at skulle kontakte vores netværkssupportteam for at få hjælp. Dette giver værter mulighed for at vælge at give en refusion til gæster, der ikke er i stand til at foretage en rejse lige nu, men som ikke er omfattet af vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder. I stedet for at skulle kontakte vores netværkssupportteam kan en gæst bede om en refusion via værktøjet, og en vært kan give en fuld eller delvis refusion direkte til gæsten.
    • Hvis der er et par uger til din reservation, beder vi også om, at du overvejer at vente med at kontakte medarbejderne i vores kundeservice, så de kan behandle nogle af de mere presserende anmodninger og derefter give dig den opmærksomhed, du har brug for.

    Som altid tak, fordi du er en del af vores Airbnb-netværk. Vi sætter pris på din tålmodighed i denne svære tid.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Airbnb
    13. mar. 2020
    Var det en hjælp?