Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Svar på værters spørgsmål: Airbnb's Sommeropdatering

    Jeres opslagstitler kommer tilbage sammen med andre nyttige opdateringer.
    Af Airbnb den 10. jun. 2022
    4 minutters læsning
    Opdateret 18. jun. 2022

    Højdepunkter

    • Vi deler nye retningslinjer for at skrive opslagstitler

    • Jeres opslagstitler begynder at blive lanceret 30. juni

    Den 11. maj præsenterede vi Airbnb's Sommeropdatering 2022 med en ny måde at søge på, der er designet omkring Airbnb-kategorier. Siden da har vi indsamlet feedback fra tusindvis af værter via vores Netværkscenter, værtsklubber, e-mails og workshops med Værtsrådet og andre værtsledere. Tak for jeres værdifulde kommentarer og forslag. I dag vil vi gerne fortælle om de handlinger, vi foretager som svar på jeres tre største ønsker.

    Det at kunne skrive min egen opslagstitel var en af de måder, jeg kunne få min bolig til at skille sig ud på. Vil I gå tilbage til at vise titler i søgeresultaterne?

    Ja, vi vil tilføje titler, der er skrevet af værter, igen. Vi vil gerne forklare, hvorfor vi har fjernet dem, og fortælle dig om processen og tidsplanen for at tilføje dem igen.

    Vi har fjernet brugerdefinerede titler for at skabe ensartede beskrivelser på tværs af Airbnb, så det er nemmere for gæster at se og sammenligne overnatningssteder. I nogle tilfælde strakte lange titler sig over flere linjer eller indeholdt emojier, der måske ikke var relevante for opslaget. Disse uoverensstemmelser gjorde det mere kompliceret at søge præcist, og det gav nogle gange gæsterne en dårlig oplevelse.

    Vi har også indført større billeder af jeres boliger, hvilket ofte er det første indtryk, en gæst får af jeres hjem. Det har betydet, at der blev plads til færre oplysninger under de billeder, der vises i søgeresultaterne.

    Opdatering: I har givet en masse feedback om ændringerne, herunder mange anmodninger om igen at kunne lave sin egen opslagstitel. Vi forstår, hvorfor det betyder så meget for jer: Opslagstitlen er en af de første ting, gæster læser i søgeresultater, og det er en mulighed for at fremhæve, hvad der gør din bolig til noget særligt.

    I dag, den 17. juni, har vi offentliggjort nye retningslinjer for at lave opslagstitler. Vi foreslår, at du begrænser din titel til 32 tegn, bruger stort begyndelsesbogstav og undgår emojier og symboler. Vigtigst af alt skal du beskrive, hvad der gør din bolig helt særlig.

    Læs de nye retningslinjer

    Dine opslagstitler bliver vist i Airbnb-søgeresultaterne fra og med 30. juni.

    Jeg er bekymret for, at mit opslag ikke bliver opdaget lige så nemt. Er det noget, andre også oplever?

    En række faktorer som for eksempel sæsonbestemte og økonomiske forhold kan påvirke opslags resultater. Vi vil gerne skitsere, hvordan gæster har mulighed for at opdage dit opslag, og hvad vi gør for yderligere at optimere deres bookingoplevelse.

    Selvom mange gæster gennemser Airbnb-kategorier for at få inspiration og booke, fortsætter de fleste med at booke ophold ved at indtaste specifikke destinationer og rejsedatoer i en søgning. Når gæster indtaster en beliggenhed, bruger de fanen Alle boliger, som de altid har gjort, til at se alle boliger, der er ledige på en bestemt beliggenhed, og booke et opslag, der passer til dem. Vi ser nu på, hvordan vi kan gøre fanen Alle boliger mere fremtrædende, når gæster søger efter en beliggenhed.

    Vi undersøger også, hvordan vi kan opdatere bookingoplevelsen, herunder visning af kategorier, yderligere forbedringer af kortsøgninger og hvordan vi bedst viser, hvor mange omtaler du har fået. Vi fortsætter med at samarbejde med værtsrådgivere og vender tilbage til dig med flere oplysninger i juli.

    Jeg kan godt lide Airbnb-kategorierne, men hvordan kan jeg tjekke, hvilken kategori mit opslag er i? Og hvad hvis jeg vil være i en ekstra kategori?

    Airbnb-kategorier er samlinger af boliger baseret på en ejendoms unikke stil, beliggenhed eller nærhed til en rejseaktivitet. Kategorier er en ny måde at vise mangfoldigheden af opslag på Airbnb og hjælpe gæster med at finde steder, de ikke anede eksisterede.

    Vi lancerede kategorier med en overbevisning om, at der i sidste ende vil være en kategori til hvert eneste opslag. Vi er glade for at se, at I er begejstrede for de nye kategorier, hvilket fremgår af de mange ideer, I har delt til yderligere kategorier – fra bæredygtige boliger og familievenlige opslag til ejendomme i centrum og overnatningssteder med mulighed for fjernarbejde.

    Ud over at samarbejde med værtsnetværket om at udvikle en proces for oprettelse af nye kategorier undersøger vi måder, hvorpå du kan tjekke, hvilken kategori dit opslag kan være i. Det vil vi fortælle mere om i de kommende måneder.

    I mellemtiden kan du gøre forskellige ting for at sikre, at dit opslag kommer i betragtning til at blive placeret i kategorier. Sørg for, at dine opslagsoplysninger er aktuelle, fuldstændige og nøjagtige. Sørg også for at føje gode billeder til dit opslag, da billedkvalitet er et af de vigtigste kriterier i kategorier.

    Som altid inviterer vi dig til at dele din feedback eller deltage i en værtsworkshop gennem din lokale værtsklub.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Vi deler nye retningslinjer for at skrive opslagstitler

    • Jeres opslagstitler begynder at blive lanceret 30. juni

    Airbnb
    10. jun. 2022
    Var det en hjælp?