Gå videre til indhold
Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    CEO Brian Chesky om rejsetendenser og vores nye Værtskampagne

    CEO Brian Chesky om rejsetendenser og vores nye Værtskampagne

    Se filmene fra kampagnen, og del dem med venner og familie.
    Af Airbnb den 18. feb. 2021
    31 minutters læsning
    Opdateret 3. mar. 2021

    Højdepunkter

    • Vi deler de vigtigste rejsetendenser og tips til værter i 2021.

    • Denne måned lancerer vi en global Værtskampagne for at fejre den magi, du skaber, og trække flere gæster til dig fremtiden. Værter gør det muligt

    Sidste år var en udfordring for os alle. Efterhånden som vi kommer længere ind i et nyt år, vil vi fokusere på det, der gør Airbnb til Airbnb: værter som dig. Vi lancerer en ny global Værtskampagne, der hylder den magiske, unikke gæstfrihed, du gør mulig.

    Vi er glade for at kunne vise dig tre af filmene fra kampagnen her. Læs videre for at få mere at vide om rejsetendenser og -indsigter for 2021 – og hvad de kan betyde for dig.

    Ashley og François er værter for Saltwater Cottage i Narragansett i Rhode Island.
    Cynthia er vært for River Lodge i Wimberley i Texas.
    Geanelle er vært for The Dune House i Peterborough i Victoria, Australien.

    Se de vigtigste rejsetendenser i 2021

    Når rejseaktiviteten vender tilbage, vil den være anderledes. Vi har gennemført undersøgelser, og vi er optimistiske med hensyn til fremtidens rejser. Vi vil gerne have, at du føler dig klar til, at der åbnes igen, så vi deler noget af vores viden med dig.

    1. Vi tror på, at folk savner at rejse og planlægger at rejse. Folk savner at rejse, mere end de savner barer, restauranter, sport eller andre arrangementer med publikum. I en undersøgelse sagde 54 % af de adspurgte, at de enten allerede har booket en rejse eller forventer at rejse i 2021.

    Det betyder det for dig: Folk glæder sig til at rejse igen, og når de kan det, forventer vi en betydelig ophobet efterspørgsel, som vil blive rettet mod dig. Vi vil fortsat yde support for at hjælpe dig med at blive klar.

    2. Vi tror på, at folk vil være fleksible med hensyn til, hvor og hvornår de rejser. Fjernarbejde og fjernundervisning er kommet for at blive, så folk vil have større fleksibilitet med hensyn til rejser. Dette vil sandsynligvis påvirke, hvor, hvornår og hvor længe folk bliver – for eksempel kan der være større efterspørgsel på mindre travle dage i ugens løb og uden for højsæsonen. Næsten en fjerdedel af de adspurgte sagde, at de forestiller sig længerevarende ophold.

    Det betyder det for dig: Vær klar til at tilpasse dig nye gæsters behov som f.eks. at tilbyde længerevarende ophold, opgradere wi-fi, indrette en arbejdsplads egnet til bærbar computer og inkludere faciliteter egnet til familier og personer med handicap.

    3. Vi tror på, at folk vil have lyst til at rejse i nærheden. I vores undersøgelse sagde 56 % af de adspurgte, at de foretrækker en indenlandsk eller lokal destination. Kun 21 % sagde, at de vil rejse længere væk og udenlands.

    Det betyder det for dig: Gæster vil rejse hvor som helst hen – så længe det er i nærheden. Det betyder, at rejseaktiviteten sandsynligvis vil spredes over tusindvis af mindre byer og landlige lokalsamfund.

    4. Vi tror på, at folk vil prioritere overkommelige priser. De adspurgte, sagde, at overkommelige priser var den højeste prioritet i valget af indkvartering til fremtidige rejser. Pandemien har ramt mange mennesker hårdt økonomisk, men ønsket om at rejse og få kontakt er universelt.

    Det betyder det for dig: Denne tendens bør være til gavn for mange af jer, da familier og grupper af venner vælger Airbnb, fordi de her får valuta for pengene.

    5. Vi tror på, at folk ønsker at rejse for at være sammen med familie og venner. De personer, vi spurgte, sagde, at de savner den type rejse, der giver tid med familie og venner. At kunne være sammen igen vil fortsat være den vigtigste motivation for at rejse. I vores undersøgelse sagde 41 %, at samvær med familie og venner vil være "meget vigtigere" efter pandemien.

    Det betyder det for dig: Vi vil se et skift fra masseturisme til meningsfulde rejser og bookinger fra familier og grupper af venner, der ønsker at være sammen igen. Og samvær er det, du gør muligt gennem værtskab.

    Vi præsenterer vores kampagne Værter gør det muligt

    Vores globale Værtskampagne starter i denne måned, og vi ønsker, at værter skal være blandt de første i verden til at se filmene. De hylder hver især de magiske, unikke oplevelser, du gør mulige for gæsterne. Det er det, der gør værtsrejser på Airbnb til noget særligt – fra de små detaljer til de store gestus.

    Denne kampagne er designet til at vise, hvad der gør vores Værtsnetværk på Airbnb anderledes, og til at trække gæster til dig, efterhånden som rejseaktiviteten vender tilbage. De historier, vi fortæller i disse film, er enkle og autentiske. De viser gæster på rigtige rejser til rigtige boliger, hvor de tager billeder af deres oplevelser. Og som du vil bemærke i filmene, er turene alt andet end almindelige.

    Vi ønsker at inspirere gæster overalt i verden til at vælge Airbnb, når de begynder at rejse igen. For at hjælpe os med at sprede den magi, du skaber, vil vi gerne have, at du deler disse film med venner og familie, så vi har gjort det muligt at dele de tre ovenstående klip.

    Du kan også se videoen af vores Værtspremiere nedenfor, hvor CEO Brian Chesky fortæller mere om disse rejsetendenser og fremviser kampagnen live med værter fra hele verden. Han snakker også med værten François, hvis bolig var med i filmen "Landslide".

    Du kan snart se de to andre film, som Brian viste ved arrangementet, på tv og vores YouTube-kanal. Som altid kan du fortælle os, hvad du synes, i Netværkscenteret. Vi sætter stor pris på din feedback, og vi bruger den i alt, hvad vi gør.

    Højdepunkter

    • Vi deler de vigtigste rejsetendenser og tips til værter i 2021.

    • Denne måned lancerer vi en global Værtskampagne for at fejre den magi, du skaber, og trække flere gæster til dig fremtiden. Værter gør det muligt

    Airbnb
    18. feb. 2021
    Var det en hjælp?