Ændring af en reservation af et overnatningssted
Uanset om det er ændring af datoerne for dit ophold, antallet af gæster eller noget andet, kan du ændre en bekræftet reservation ved at indsende en ændringsanmodning til din vært.
Indsend en ændringsanmodning
- Gå til Rejser, og klik derefter på den rejse, du vil ændre
- Klik på Vis oplysninger under dine reservationsoplysninger
- Klik på Ændr eller annuller
- Klik på Næste under Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og klik på Fortsæt
- Gennemse ændringerne, og klik derefter på Send anmodning
- Tryk på Rejser,
og tryk derefter på den rejse, du vil ændre
- Tryk på Vis oplysninger under dine reservationsoplysninger
- Tryk på Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og tryk på Gem
- Tryk på Næste
- Gennemse ændringerne, og tryk på Send anmodning
- Tryk på Rejser,
og tryk derefter på den rejse, du vil ændre
- Tryk på Vis oplysninger under dine reservationsoplysninger
- Tryk på Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og tryk på Gem
- Tryk på Næste
- Gennemse ændringerne, og tryk på Send anmodning
- Gå til Rejser, og tryk derefter på den rejse, du vil ændre
- Tryk på Vis oplysninger under dine reservationsoplysninger
- Tryk på Ændr eller annuller
- Tryk på Næste under Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og tryk på Fortsæt
- Gennemse ændringerne, og tryk derefter på Send anmodning
Sådan fungerer det
Afhængigt af værtens politik kan det påvirke den samlede opholdspris, hvis du ændrer antallet af gæster.
Det oprindelige samlede beløb og det nye samlede beløb vises automatisk, når værten har bekræftet dine ændringer. Du bliver opkrævet betaling eller får en refusion, hvis det er nødvendigt – og dette vil blive vist, inden du bekræfter ændringen.
Hvis værten afviser din anmodning eller ikke svarer, forbliver din reservation uændret.
Andre oplysninger
Her er et par andre ting at være opmærksom på, når du anmoder om en ændring:
- Du kan ikke foretage ændringer, hvis din udtjekningsdato er passeret
- Når der er foretaget ændringer, skal eventuelle senere ændringer gennemgå den ovenfor skitserede procedure som en ny anmodning
- Hvis værten har ændret prisen for de nye datoer, inden du anmodede om ændringen, vil denne pris fremgå af din nye reservation, medmindre du har booket et særtilbud.
- Hvis du ændrer datoerne for reservationen, kan det få indflydelse på, om du stadig har ret til en rabat for et uge- eller månedlangt ophold
Ved reservationer i Indien kan du ikke foretage ændringer af en reservation, der resulterer i en højere pris. Hvis du vil foretage sådan en ændring, skal du annullere den eksisterende reservation og derefter foretage en ny reservation, der angiver den højere pris.
Relaterede artikler
- Vejledninger•GæstSådan ændrer du en afventende rejseanmodningHvis anmodningen afventer og endnu ikke er blevet accepteret af værten, kan du trække anmodningen tilbage og sende en ny med dine opdaterede…
- Vejledninger•GæstFind annulleringspolitikken for dit opholdRefusionsbeløbet afhænger af værtens annulleringspolitik og det tidspunkt og den dato, du annullerer.
- Vejledninger•GæstSådan annullerer du din reservation af et overnatningsstedDu kan gå til dine rejser for at annullere eller ændre din reservation.