Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Vært

Hvordan bør jeg tale med min ejendomsadministrator om udlejning på Airbnb?

Her er nogle tips, der kan hjælpe dig og beboerne i din ejendom med at blive enige angående at være vært på Airbnb:

Sæt dig ind i regler og bestemmelser

Før du begynder at være vært, skal du sætte dig ind i, hvilke kontrakter og regler der vedrører dig. F.eks. lejekontrakter, regler for ejerlejligheder, andelsboligforeninger, ejerforeninger eller regler, der er fastsat af lejerorganisationer. Vær særlig opmærksom på regler vedrørende gæster eller fremleje, og spørg din ejendomsadministrator, hvis du er usikker på noget.

Du bør forstå og overholde disse regler, før du udlejer din bolig. Hvis du allerede har slået din bolig op, skal du bruge lidt tid på at gennemgå disse regler og anden lovgivning i din by eller stat for at sikre dig, at du overholder dem.

Gør et godt førstehåndsindtryk

Fortæl beboerne i ejendommen, hvem du er, hvordan du passer på din bolig, og hvorfor du gerne vil være vært på Airbnb.

  • Fortæl din ejendomsadministrator om dig selv, og hvorfor du vil være vært på Airbnb. Hvis I ikke kan mødes, kan du sende vedkommende en besked.
  • Vis din ejendomsadministrator, at du passer på din bolig, ejendommen og dine naboer. Vis vedkommende rundt i din bolig, eller del nogle billeder.

Fortæl vedkommende, at vi er her for dig

Fortæl beboerne i din ejendom, at Airbnb er et netværk, der er bygget på tillid. Alle på Airbnb har en profil, der hjælper gæster eller værter med at lære hinanden at kende. Omtaler er en god måde for værter og gæster at give hinanden feedback på. Airbnb tilbyder også AirCover til værter, som giver beskyttelse fra top til tå til værter. Den omfatter identitetsbekræftelse af gæster, reservationsscreening, Værtsbeskyttelse ved tingsskade på tre millioner dollars (USD), Værtsforsikring på en million dollars (USD) og Døgnåben sikkerhedshotline. Få mere at vide om AirCover: https://www.airbnb.com/aircover.

Lav regler, der passer til alle

Samarbejd med beboerne i din ejendom om at fastlægge retningslinjer for, hvornår og hvordan du vil modtage gæster. Sådan viser du beboerne i din ejendom, at du er en ansvarlig vært, og bidrager til at skabe mere tryghed:

  • Bliv enige om, hvor ofte du vil være vært for gæster
  • Sæt en grænse for, hvor mange gæster der kan bo der på samme tid
  • Fortæl alle gæster om dine ordensregler og ejendommens regler. Vis din udlejer din opslagsside med oplysninger om dine ordensregler
  • Giv dine gæster nødtelefonnumre og et kort over nødudgange og flugtveje

Få dine naboer med på ideen

Vis, at du bestræber dig på at være en ansvarlig vært, ved at fortælle naboer, at de kan kontakte dig eller indberette et problem med en Airbnb-vært eller -gæst, så kontakter vi dem for at løse det.

Hold alle informeret

Ejere og administratorer af en ejendom kan give deres beboere mulighed for at være Airbnb-vært med kontrol og synlighed af værtsaktiviteten. Ejendomsadministratorer kan også dele af indtægten for reservationer. Få din ejendomsadministrator til at kontakte Airbnb for at høre, hvordan man bliver Airbnb-venlig, ved at udfylde formularen på denne side.

Du kan roligt stille spørgsmål

Hvis din ejendomsadministrator afviser din anmodning om at blive vært på Airbnb, skal du ikke være bange for at spørge om hvorfor. Du kan muligvis afhjælpe vedkommendes bekymringer og forklare mere om Airbnb. Hvis dette ikke virker, og du er åben i forhold til at flytte, kan du finde andre Airbnb-venlige lejligheder på airbnb.com/airbnb-friendly.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig