Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Der er for øjeblikket længere ventetider end normalt
    På grund af coronavirussen (COVID-19) modtager vi i øjeblikket mange henvendelser og har mindre bemanding. Hvis der er mere end 72 timer til din reservation, skal du kontakte os tættere på indtjekningsdatoen, så vi kan hjælpe dem, der har brug for øjeblikkelig hjælp. For at ændre eller annullere en reservation skal du gå til din side med rejser eller dit værtskontrolpanel.

    Får jeg fuld refusion, hvis jeg aflyser?

    Hvis du annullerer en reservation på grund af coronavirus, bedes du læse vores Politik vedrørende formildende omstændigheder for coronavirus for at finde ud af, om du automatisk er berettiget til en fuld refusion.

    Hvis du annullerer en reservation, afgøres dit refusionsbeløb af din værts annulleringspolitik samt hvor tæt på din rejse, du aflyser.

    Hvis du gerne vil anmode om en større refusion fra din vært, kan du sende en anmodning via vores Løsningscenter. Enhver yderligere refusion vil være efter din værts skøn.

    I sjældne tilfælde kan du have ret til en fuld refusion, hvis du blev nødsaget til at annullere på grund af en uforudset omstændighed.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?