Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvad skal jeg gøre, hvis den bolig, jeg bor i, ikke er ren, når jeg tjekker ind?

    Hvis du finder ud af, at boligen ikke er ren, når du tjekker ind, skal du kontakte din vært for at få hjælp, da dette ofte er den hurtigste måde at løse problemer på.

    Afhængigt af din situation kan du anmode om en refusion af rengøringsgebyret eller annullere din reservation og få en fuld refusion. Det er vigtigt at sende din anmodning inden for 24 timer efter indtjekning. Vi anbefaler, at du kontakter din vært for at drøfte en løsning først, da der så er større chance for, at din anmodning bliver accepteret.

    Sørg for at dokumentere dit problem ved at tage billeder, når du kan, da det hjælper din vært med bedre at forstå din situation. Du har mulighed for at beskrive problemerne og uploade billederne.

    Din vært har en time til at svare på din anmodning. Hvis vedkommende afviser eller ikke svarer, kan du bede Airbnb om hjælp.

    Ved problemer, der kan udgøre en umiddelbar sundhedsrisiko, såsom væggelus, mug, eller hvis du får allergiske reaktioner på grund af et stof eller allergen inde i boligen, skal du kontakte den lokale beredskabstjeneste, hvis det er nødvendigt. Hvis du har brug for hjælp med reservationen, kan du sende en anmodning til Airbnb, så tilbyder vi en løsning baseret på vores Gæsterefusionspolitik.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?