Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Gælder politikken vedrørende uforudsete omstændigheder for min reservation under COVID-19-pandemien?

    Vores officielle artikel forklarer i detaljer, hvordan politikken vedrørende uforudsete omstændigheder gælder for annulleringer på grund af COVID-19. Her er et resumé, der kan hjælpe dig med at afgøre, om din reservation er kvalificeret.

    Din reservation er kvalificeret, hvis alle følgende betingelser er opfyldt

    • Du bookede 14. marts 2020 eller tidligere,
      • og indtjekningsdatoen er mellem i morgen og 15. august 2020,
      • og du har ikke allerede annulleret den,
      • og du har ikke allerede tjekket ind,
      • og pandemien forhindrer dig i at gennemføre din reservation

    Hvis alle disse betingelser er opfyldt, kan du selv annullere den, og du vil få valgmuligheder for annullering og refusioner undervejs. For at annullere i henhold til politikken skal du dokumentere eller bekræfte, at du ikke kan gennemføre din reservation på grund af COVID-19.

    Bemærk: Hvis du har COVID-19, kan du annullere i henhold til politikken uden hensyn til dine reservationsoplysninger ved at kontakte vores netværkssupportteam. Du vil blive bedt om at bekræfte dette med dokumentation.

    Din reservation er ikke kvalificeret, hvis du annullerer på grund af COVID-19, og en af følgende betingelser er opfyldt

    • Den blev booket efter 14. marts 2020, eller
    • indtjekningsdatoen er efter 15. august 2020, eller
    • den allerede var blevet annulleret, eller
    • du allerede har tjekket ind

    Hvis du ikke er kvalificeret, og du annullerer, fastsættes din refusion ud fra din værts annulleringspolitik, og vi viser din refusionsoversigt, før du bekræfter annulleringen. I dette tilfælde overføres værtsudbetalinger og gæsterefusioner i henhold til den værtsannulleringspolitik, du accepterede, da du bookede.

    Bemærk: Når en reservation annulleres, overfører Airbnb udbetalinger til værten og refusioner til gæsten i henhold til værtens annulleringspolitik. Derfor vil reservationer, der blev annulleret, før dækningen blev annonceret eller forlænget, ikke blive genovervejet.

    Yderligere muligheder, hvis din reservation ikke er kvalificeret

    Hvis dine planer er fleksible, kan du overveje at samarbejde med din vært om at ændre reservationen til en senere dato.

    Du kan også kontakte din vært for at anmode om yderligere refusion, og hvis værten accepterer det, kan vedkommende bruge Løsningscenteret til at overføre penge til dig på en sikker måde.

    Flere oplysninger

    Vi overvåger fortsat COVID-19-pandemien og planlægger at give opdateringer om politikken den 1. og 15. i hver måned. Hvis din reservation begynder efter 15. august 2020, skal du vende tilbage 15. juli 2020 for en opdatering om berettigelse.

    Bemærk, at der gælder forskellige politikker for indenlandske reservationer i Fastlandskina og Luxe- eller Luxury Retreats-reservationer.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?

    Log ind for at få personlig support

    Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
    Tilmeld