Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvorfor annulleres de Airbnb-oplevelser, jeg er vært for?

    11. marts 2020 erklærede Verdenssundhedsorganisationen (WHO) udbruddet af coronavirus (COVID-19) for en global pandemi. Baseret på vejledning fra regeringer og folkesundhedseksperter om at holde afstand til hinanden blev Airbnb-oplevelser sat på pause 18. marts 2020, og pausen vil fortsætte til og med mindst 30. april 2020 for at beskytte vores netværks helbred og sikkerhed.

    Vi mener, at det er nødvendigt at gøre dette på kort sigt for at gøre vores til at bremse spredningen af virussen og på lang sigt bevare oplevelser som en pålidelig måde at få kontakt med andre på over hele verden.

    Hvad sker der med reservationer?

    Hvis du havde en reservation mellem 18. marts og 30. april 2020, er reservationen automatisk blevet annulleret. Dine gæster får en fuld refusion, inkl. en refusion af alle Airbnb's servicegebyrer. Airbnb beholder ingen gebyrer i forbindelse med reservationen.

    Booking af oplevelser efter 30. april

    Gæster kan booke enhver ledig forekomst i din kalender efter 30. april 2020. Airbnb overvåger fortsat situationen globalt og opdaterer vores netværk, hvis situationen ændrer sig.

    Airbnb-oplevelsers annulleringspolitikker

    Når Airbnb-oplevelser genoptages, gælder annulleringspolitikken for oplevelser for enhver annullering. Annulleringer, der er relateret til COVID-19, behandles i vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder. Gennemgå vores artikel om uforudsete omstændigheder i forbindelse med COVID-19 for at få mere at vide om dækningen ved COVID-19-relaterede omstændigheder.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?