Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Fastlandskina: Uforudsete omstændigheder i forbindelse med COVID-19

    Denne artikel forklarer dækning i forbindelse med COVID-19 i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder for reservationer foretaget af gæster fra Fastlandskina og reservationer af boliger og Airbnb-oplevelser i Fastlandskina. Hvis en reservation allerede er påbegyndt (indtjekningen er overstået), er denne uforudsete omstændighed ikke gældende. Læs den globale artikel vedrørende uforudsete omstændigheder i forbindelse med COVID-19 for at få oplysninger om andre reservationer. For at annullere i henhold til politikken skal du bekræfte kendsgerningerne og/eller fremlægge dokumentation for din uforudsete omstændighed.

    Hvilke reservationer er omfattet?

    • Hvis gæster rejser fra Fastlandskina til en anden destination i Fastlandskina, gælder politikken vedrørende uforudsete omstændigheder for reservationer foretaget den 28. januar 2020 eller før med indtjekningsdato mellem 28. januar 2020 og 1. april 2020.
    • Nationale reservationer foretaget 28. januar 2020 eller før med indtjekningsdato efter 1. april 2020 eller indenlandske reservationer foretaget efter 28. januar 2020 er ikke omfattet af politikken vedrørende uforudsete omstændigheder. Værtens annulleringspolitik gælder som normalt, medmindre gæsten eller værten er smittet med COVID-19.
    • For alle reservationer undtagen indenlandske reservationer i Fastlandskina kan du i vores globale artikel om uforudsete omstændigheder i forbindelse med COVID-19 finde oplysninger om dækning.

    Sådan fungerer det

    Hvis du er gæst, kan du gennemgå annulleringspolitikken for din reservation for at læse mere om dine muligheder for annullering og refusion ved at vælge din rejse på siden Rejser. Hvis du er vært, kan du finde oplysninger i værtskontrolpanelet.

    Hvis din reservation ikke er dækket, gælder værtens annulleringspolitik som normalt. Vi opfordrer dig til at kontakte din vært eller gæst for at drøfte annulleringer og refusioner.

    Flere oplysninger

    Vi har samlet artikler for at hjælpe vores netværk i denne periode. De findes i Ressourcecenteret. Du kan finde de seneste oplysninger om vores COVID-19-indsats, fra opdateringer af politikker til ressourcer for værter og gæster.

    Du kan også læse politikken vedrørende uforudsete omstændigheder for at få mere at vide om dækning af omstændigheder, der ikke er relateret til COVID-19.

    Vi beder alle netværksmedlemmer være respektfulde, inkluderende og overholde vores politik vedrørende antidiskrimination, når de interagerer med andre medlemmer af vores netværk.

    Vi vil løbende evaluere anvendelsen af denne politik. På denne side vil du løbende kunne finde opdateringer og nye oplysninger.

    Log ind for at få personlig support

    Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
    Tilmeld