Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvilke muligheder har jeg for at annullere, hvis mine rejseplaner ændrer sig på grund af COVID-19?

    For at finde ud af hvad dine aktuelle muligheder for annullering og refusion er, skal du gå til , annullere din reservation og vælge Mine rejseplaner er blevet ændret på grund af COVID-19-pandemien.

    Du vil altid have disse muligheder:

    • Refusion i henhold til værtens annulleringspolitik
    • Kontant refusion af hele beløbet ved at indsende officiel dokumentation til gennemgang

    Afhængigt af booking- og indtjekningsdatoerne for din reservation kan du blive vist en eller flere af følgende muligheder:

    • Rejsekredit under uforudsete omstændigheder
    • Bed din vært om fuld refusion

    Vores netværkssupportteam kan kun tilbyde dig de samme muligheder, som du har online.

    Hvis du er syg på grund af en COVID-19-infektion, er dette altid dækket af vores almindelige politik vedrørende uforudsete omstændigheder, og du kan vælge "Jeg har uforudsete omstændigheder", når du annullerer.

    Bed din vært om større refusion

    Hvis din reservation ikke er berettiget til fuld refusion, kan du altid sende en besked til din vært for at finde ud af, om vedkommende er villig til at give dig ekstra refusion via Løsningscentret.

    Relaterede artikler
    Fik du den hjælp, du havde brug for?