Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Annulleringsmuligheder på grund af COVID-19

    Reservationer, der er foretaget senest 14. marts 2020

    Hvis din reservation blev foretaget 14. marts 2020 eller tidligere, og COVID-19 påvirker dine rejseplaner, kan du finde ud af, hvad dine aktuelle muligheder for annullering og refusion er, ved at gå til annuller din reservation og vælge Mine rejseplaner er blevet ændret på grund af COVID-19-pandemien.

    Afhængig af dine omstændigheder kan du muligvis se en eller flere af følgende muligheder:

    • Refusion i henhold til værtens annulleringspolitik
    • Fuld refusion efter indsendelse af officiel dokumentation til gennemgang
    • Rejsekredit for uforudsete omstændigheder
    • Bed værten om en fuld refusion

    Reservationer foretaget efter 14. marts 2020

    Hvis din reservation blev foretaget efter 14. marts 2020, og COVID-19 påvirker dine rejseplaner, gælder din værts annulleringspolitik. Men hvis du er syg med COVID-19, er dette omfattet af vores almindelige Politik vedrørende uforudsete omstændigheder.

    Hvis din reservation ikke er berettiget til fuld refusion, kan du altid sende en besked til din vært for at finde ud af, om vedkommende er villig til at give dig en ekstra refusion via Løsningscenteret.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?

    Relaterede artikler