Annulleringsmuligheder på grund af COVID-19
Reservationer, der er foretaget senest 14. marts 2020
Hvis din reservation blev foretaget 14. marts 2020 eller tidligere, og COVID-19 påvirker dine rejseplaner, kan du finde ud af, hvad dine aktuelle muligheder for annullering og refusion er, ved at gå til annuller din reservation og vælge Mine rejseplaner er blevet ændret på grund af COVID-19-pandemien.
Afhængig af dine omstændigheder kan du muligvis se en eller flere af følgende muligheder:
- Refusion i henhold til værtens annulleringspolitik
- Fuld refusion efter indsendelse af officiel dokumentation til gennemgang
- Rejsekredit for uforudsete omstændigheder
- Bed værten om en fuld refusion
Reservationer foretaget efter 14. marts 2020
Hvis din reservation blev foretaget efter 14. marts 2020, og COVID-19 påvirker dine rejseplaner, gælder din værts annulleringspolitik. Men hvis du er syg med COVID-19, er dette omfattet af vores almindelige Politik vedrørende uforudsete omstændigheder.
Hvis din reservation ikke er berettiget til fuld refusion, kan du altid sende en besked til din vært for at finde ud af, om vedkommende er villig til at give dig en ekstra refusion via Løsningscenteret.
Relaterede artikler
- Vejledninger•GæstHvornår modtager du din refusion?Refusioner udstedes næsten med det samme, og de fleste kommer inden for ti dage, men for nogle betalingsmetoder og regioner kan det tage læn…
- Vejledninger•VærtGiv din gæst en refusionHvordan du giver en gæst en refusion afhænger af, om det er før eller efter vedkommendes rejse.
- Netværkspolitik•GæstPolitik vedrørende uforudsete omstændigheder i forbindelse med coronavirus (COVID-19)Find oplysninger om dækning i forbindelse med COVID-19 i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder.