Gå videre til indhold
Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Annulleringsmuligheder på grund af COVID-19

    Hvis COVID-19 påvirker dine rejseplaner (det håber vi ikke), og du gerne vil vide, hvad dine aktuelle muligheder for annullering og refusion er, skal du gå til, annuller din reservation og vælge Mine rejseplaner er blevet ændret på grund af COVID-19-pandemien.

    Du har altid disse muligheder:

    • Refusion i henhold til værtens annulleringspolitik
    • Fuld refusion efter indsendelse af officiel dokumentation til gennemgang

    Og afhængigt af dine booking- og indtjekningsdatoer kan du også have disse muligheder:

    • Rejsekredit for uforudsete omstændigheder
    • Bed værten om en fuld refusion

    Hvis du stadig har brug for at annullere, skal du fortsætte annulleringsproceduren, og så fortæller vi dig, hvad du eller din vært skal gøre.

    Ting, du skal vide

    Hvis du er syg på grund af COVID-19, er dette altid omfattet af vores almindelige Politik vedrørende uforudsete omstændigheder. Vælg, at der foreligger en uforudset omstændighed, når du annullerer.

    Hvis din reservation ikke er berettiget til fuld refusion, kan du altid sende en besked til din vært for at finde ud af, om vedkommende er villig til at give dig en ekstra refusion via Løsningscenteret.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?

    Relaterede artikler