Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Hvis en vært beder om flere penge

Bare rolig: Alle prisoplysninger er inkluderet, når du booker, men der er nogle få situationer, hvor du kan skylde mere, når du har betalt:

  • Du ændrer din reservation (f.eks.: Du tilføjer en gæst mere)
  • Din vært indsender en AirCover til værter-anmodning i forbindelse med skader, der er opstået under dit Airbnb-ophold
  • Din vært kræver, at skatter betales ved indtjekning. Dette skal tydeligt fremgå af opslaget inden booking
  • Du har booket en bolig, som regel et hotel, der opkræver ekstra gebyrer, der skal betales ved indtjekning eller inden for 48 timer efter udtjekning – disse skal også fremgå af opslaget og din prisoversigt, inden du booker

Hvornår skal man bestride en opkrævning

Vi tillader ikke værter at opkræve et kæledyrsgebyr eller rengøringsgebyrer for dyrehår eller -skæl fra gæster, der rejser med servicedyr overalt eller følelsesmæssige støttedyr på steder, hvor gældende love forbyder de ekstra gebyrer, såsom New York State og Californien.

Hvis en vært forsøger at opkræve dig for noget, der er i strid med vores politikker eller ikke fremgik af opslaget, prisoversigten eller meddelelsestråden, skal du sørge for at bestride opkrævningen iLøsningscenteret.

Sådan betaler du

Hvis du accepterer det opkrævede beløb, skal du altid betale værten via Løsningscenteret, aldrig direkte. Sørg for at holde alle betalingstransaktioner på Airbnb – vi kan ikke hjælpe med problemer i forbindelse med betalinger uden for hjemmesiden eller kontante betalinger.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

  • Gæst

    Indsamling af gebyrer uden for Airbnb

    Generelt må værter ikke opkræve yderligere gebyrer eller gebyrer uden for Airbnb-platformen, medmindre det udtrykkeligt er godkendt af Airbn…
  • Hjælp med problemer efter rejsen

    Din rejse er slut, men der er et par ting, der skal afsluttes (måske har du glemt noget i boligen, eller din vært har opkrævet dig betaling …
  • Gæst

    Sådan hjælper Løsningscenteret dig

    Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp…
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig