Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Find status på din reservation som gæst

Din reservationsstatus holder dig opdateret om alle mulige ting, f.eks. om du er bekræftet eller har brug for at gøre noget, f.eks. bekræfte dit id eller skrive en omtale. Du kan finde din reservationsstatus ved at følge disse trin.

Tjek din reservationsstatus

  1. Gå til din Indbakke
  2. Find meddelelsen for den reservation, du vil tjekke
  3. Find reservationsstatus under værtens navn og meddelelse

En bekræftet status betyder, at alt er i orden. Du modtager en e-mail, der bekræfter dette, sammen med en sms og en push-meddelelse, hvis du har konfigureret dem. Find ud af, hvor du kan finde din bekræftelseskode.

Hvis din reservation ikke er bekræftet

For opslag med Øjeblikkelig booking bekræftes din reservation automatisk. Hvis du har sendt værten en reservationsanmodning, har vedkommende 24 timer til at svare. Hvis gæsten afviser eller ikke svarer, er der ingen grund til bekymring: du bliver ikke opkrævet penge og kan booke et andet ophold. Uanset hvad skal du sikre dig, at din konto er opdateret med gyldige betalingsoplysninger og dit bekræftede id (nogle værter kræver det).

Er du ikke sikker på din status? Find ud af, hvad andre statusser betyder.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig