Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    COVID-19-opdatering
    Du kan læse mere om dine muligheder for annullering og refusion ved at vælge en reservation på siden Rejser. Vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder gælder kun for visse reservationer. Hvis din indtjekningsdato er efter 15. august, skal du vende tilbage til denne side 15. juli 2020 for at få en opdatering.

    Hvornår får jeg min refusion?

    De fleste refusioner kommer inden for ti dage, men for nogle betalingsmetoder og regioner kan det tage længere tid.

    Vi sender din refusion den dag, din reservation aflyses. Når vi har sendt den, er refusionen på vej, og din betalingsudbyder (f.eks. din bank- eller kreditkortudsteder) har den mest opdaterede information om, hvornår der kommer penge.

    Her er skøn over, hvornår du kan forvente at se en refusion – det afhænger alene af, hvordan du betalte, og hvor du bor:

    • Større kreditkort, inklusive forudbetalte kredit- og betalingskort: 5-15 arbejdsdage, undtagen i Brasilien, hvor det kan tage op til 2 kreditkortopgørelser
    • Airbnb til arbejde-kredit: inden for 24 timer
    • Airbnb-gavekredit: inden for 24 timer
    • Alipay: 1 arbejdsdag
    • Apple Pay: inden for 24 timer
    • Aura: op til 2 kreditkortopgørelser
    • Elo: op til 2 kreditkortopgørelser
    • Google Pay: inden for 24 timer
    • Hipercard: op til 2 kreditkortopgørelser
    • Hongbao-kredit: inden for 24 timer
    • iDEAL: op til 5 arbejdsdage
    • PayPal: inden for 24 timer
    • PayU: op til 10 arbejdsdage
    • Postepay: 7-15 arbejdsdage
    • Sofort Überweisung: op til 5 arbejdsdage
    • WeChat Pay: 1 arbejdsdag
    • Andre betalingsmetoder: 15 arbejdsdage
    Relaterede artikler
    Fik du den hjælp, du havde brug for?