Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvad er annulleringspolitikken for mit ophold?

    Bemærk: Hvis du bliver nødt til at annullere på grund af COVID-19-pandemien, bedes du læse denne artikel om dine muligheder.

    Du kan finde annulleringsoplysninger for opslag øverst på deres opslagsside og under bookingproceduren, før du betaler. Hvis du annullerer, afhænger refusionsbeløbet af værtens annulleringspolitik, og hvornår du annullerer (alle tidspunkter er i boligens lokale tidszone).

    Når du har booket

    Når du har booket, kan din politik og annulleringsmuligheder altid findes i under dine Rejser:

    1. Gå til Rejser, og find den rejse, du muligvis annullerer
    2. Klik eller tryk på Vis rejseoplysninger
    3. Rul ned for at finde din Annulleringspolitik

    Hvis du vil kende din nøjagtige refusion lige nu, skal du begynde at annullere din reservation, så viser vi dig en detaljeret oversigt.

    Sådan angives politikker

    Værter angiver annulleringspolitikken for ophold på under 28 dage. Annulleringspolitikken for længerevarende ophold gælder for alle ophold på 28 dage eller mere. Nogle værter tilbyder også et valg mellem en ikke-refunderbar eller refunderbar pris for deres bolig.

    Annulleringer på grund af nødsituationer eller problemer med en bolig

    Hvis du er nødt til at annullere på grund af en nødsituation, og din grund er dækket af vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder, kan du muligvis ansøge om fuld refusion på grund af uforudsete omstændigheder.

    Hvis boligen er utilgængelig, beskidt, usikker, eller hvis der er et dyr til stede, som værten ikke nævnte i opslagets beskrivelse, udsteder vi en refusion eller hjælper dig med at finde en ny bolig.

    Hvis en vært ikke kan eller ikke vil løse et problem, bør du kontakte os inden for 24 timer efter at have opdaget problemet. I berettigede tilfælde annullerer vi reservationen og udsteder en refusion.

    Få mere at vide om Airbnb's Gæsterefusionspolitik.

    Refusion af gebyrer

    • Rengøringsgebyrer: Hvis der er et rengøringsgebyr, refunderes det altid, hvis du annullerer inden indtjekning.
    • Airbnb's servicegebyrer: Hvis der er et servicegebyr, refunderes det kun, hvis du annullerer inden for din reservations gratis annulleringsperiode. Servicegebyret refunderes heller ikke, hvis den annullerede reservation overlapper en anden af dine reservationer, eller hvis du allerede har modtaget tre servicegebyrrefusioner inden for de seneste 12 måneder.
    • Ejendomsgebyrer på stedet: Hvis et hotel eller en anden professionel vært opkræver ejendomsgebyrer på stedet, er enhver refusion af disse gebyrer værtens skøn.
    Relaterede artikler
    Fik du den hjælp, du havde brug for?