Hvad sker der, hvis min reservationsanmodning afvises eller udløber?
Hvis din reservationsanmodning afvises af værten eller udløber (værter har 24 timer til at svare), bliver du ikke opkrævet betaling for reservationen, og du kan booke et andet overnatningssted. Find ud af mere om, hvordan du ser status for din reservation.
Hvis din reservationsanmodning afvises, og opslaget for opholdet viser, at det stadig er ledigt, er værtens kalender måske ikke opdateret, eller måske ønsker vedkommende længere eller kortere reservationer.
Midlertidige autorisationer
Et beløb kan midlertidigt blive autoriseret på din betalingsmetode, når du sender en reservationsanmodning, men denne autorisation annulleres, og pengene frigives igen, hvis din anmodning afvises eller udløber. Vi gennemfører kun en betaling, når en reservationsanmodning er bekræftet.
Tip: Vi anbefaler enten at finde et ophold, du kan booke øjeblikkeligt, ved at bruge søgefilteret Øjeblikkelig booking eller kontakte mere end én vært for at spørge, om vedkommendes bolig er ledig, inden du indsender en reservationsanmodning.
Relaterede artikler
- Gæst
Betalinger og afviste rejseanmodninger
Hvis din rejseanmodning ikke accepteres af værten, eller hvis den udløber uden svar, bliver du ikke opkrævet betaling for reservationen. - Vært
Udløbne eller tilbagekaldte invitationer, tilbud og anmodninger
Efter udløb kan du stadig bede gæsten om at sende en ny reservationsanmodning. Du kan også sende et særtilbud. - Gæst
Fremskynd en annullering af autorisation eller refusion
Behandlingstiden for annullering af autorisationer og refusioner afhænger af din betalingsmetode, så den kan ikke fremskyndes.