Vejledninger
•
Gæst
Sådan ændrer du en reservation under en rejse
Sådan ændrer du en reservation under en rejse
Hvis din rejse er påbegyndt, og du vil ændre længden på din reservation, kan du sende en ændringsanmodning til din vært. Du bør dog huske et par ting, før du gør det:
- Du kan ændre antallet af gæster efter indtjekning, hvis det er aftalt med værten
- Eventuelle yderligere betalinger kan foretages via Løsningscenteret
- Annulleringspolitikken forbliver den samme som den oprindelige bookings politik for kortvarige reservationer
Indsendelse af en ændringsanmodning
- Gå til Rejser, og vælg den rejse, du vil ændre
- Under dine reservationsoplysninger skal du klikke på Vis oplysninger > Ændr eller annuller
- Under Ændr reservation skal du ændre datoerne for dit ophold eller antal gæster og klikke på Gem
- Gennemse ændringerne, og klik derefter på Send anmodning
- Tryk på Rejse , og tryk derefter på den rejse, du vil ændre
- Under dine reservationsoplysninger skal du trykke på Vis oplysninger
- Tryk på Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og tryk på Gem
- Gennemse ændringerne, og tryk på Send anmodning
- Tryk på Rejse , og tryk derefter på den rejse, du vil ændre
- Under dine reservationsoplysninger skal du trykke på Vis oplysninger
- Tryk på Ændr reservation
- Ændr datoerne for dit ophold eller antal gæster, og tryk på Gem
- Gennemse ændringerne, og tryk på Send anmodning
- Gå til Rejser, og tryk på den rejse, du vil ændre
- Under dine reservationsoplysninger skal du trykke på Vis oplysninger
- Under Ændr reservationen skal du ændre datoerne for dit ophold eller antal gæster
- Tryk på Gem, gennemse ændringerne, og tryk derefter på Send anmodning
Sådan ændrer tilføjelse af gæster prisen
Afhængigt af værtens politik kan ændringer i antallet af gæster påvirke den samlede pris for dit ophold. Dette vil automatisk fremgå af din regning, når din vært bekræfter ændringerne, inden du gennemfører reservationen.
Hvis anmodningen afvises, eller du ikke modtager et svar fra din vært, ændres reservationen ikke.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
Sådan ændrer du en reservation
Er du nødt til at ændre en reservation? Det sker, og vi er klar til at hjælpe. Sådan trækker du anmodninger tilbage, ændrer datoer og tilføj…- Gæst
Forlæng dit ophold
Hvis din reservation er slut, kan du ikke indsende en ændringsanmodning. I stedet skal du booke en ny reservation. - Gæst
Ændring af en reservation inden din rejse
Indsend en ændringsanmodning til din vært, hvis du vil ændre din reservation.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig