Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Sådan ændrer du en reservation under en rejse

Hvis din rejse er påbegyndt, og du vil ændre længden på din reservation, kan du sende en ændringsanmodning til din vært. Du bør dog huske et par ting, før du gør det:

  • Du kan ændre antallet af gæster efter indtjekning, hvis det er aftalt med værten
  • Eventuelle yderligere betalinger kan foretages via Løsningscenteret
  • Annulleringspolitikken forbliver den samme som den oprindelige bookings politik for kortvarige reservationer

Indsendelse af en ændringsanmodning

  1. Gå til Rejser, og vælg den rejse, du vil ændre
  2. Under dine reservationsoplysninger skal du klikke på Vis oplysninger > Ændr eller annuller
  3. Under Ændr reservation skal du ændre datoerne for dit ophold eller antal gæster og klikke på Gem
  4. Gennemse ændringerne, og klik derefter på Send anmodning

Sådan ændrer tilføjelse af gæster prisen

Afhængigt af værtens politik kan ændringer i antallet af gæster påvirke den samlede pris for dit ophold. Dette vil automatisk fremgå af din regning, når din vært bekræfter ændringerne, inden du gennemfører reservationen.

Hvis anmodningen afvises, eller du ikke modtager et svar fra din vært, ændres reservationen ikke.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig