Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Der er for øjeblikket længere ventetider end normalt
    På grund af coronavirussen (COVID-19) modtager vi i øjeblikket mange henvendelser og har mindre bemanding. Hvis der er mere end 72 timer til din reservation, skal du kontakte os tættere på indtjekningsdatoen, så vi kan hjælpe dem, der har brug for øjeblikkelig hjælp. For at ændre eller annullere en reservation skal du gå til din side med rejser eller dit værtskontrolpanel.

    Hvordan indsender jeg et krav om uforudsete omstændigheder?

    Bemærk: Hvis du bliver nødt til at annullere din reservation på grund af coronavirussen (COVID-19), så læs vores artikel om muligheder for annullering.

    Sådan annullerer du

    Hvis du bliver nødt til at annullere på grund af en uventet omstændighed, du ikke har kontrol over:

    1. Læs vores Politik vedrørende uforudsete omstændigheder for at se, om du er dækket
    2. Sørg for at have evt. påkrævet dokumentation klar
    3. Annuller din boligreservation eller Airbnb-oplevelse

    Sådan fungerer det

    Hvis din reservation falder ind under en godkendt udforudset omstændighed, får du meddelelse om, at din reservation er berettiget til en annullering uden sanktioner, og du får en fuld refusion, hvis du er gæst.

    Hvis din reservation ikke automatisk er berettiget, skal du annullere din reservation og derefter kontakte os for at indgive et krav. Vi hjælper dig gennem de næste trin, som omfatter indsendelse af evt. påkrævet dokumentation og at vente på, at vores team gennemgår din sag. Krav skal indsendes senest 14 dage efter annulleringen.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?