Sikke en utrolig smuk og mindeværdig oplevelse! Stående ovationer går ud til Deb, som er den perfekte vært. Sikke en venlig og karismatisk kvinde! Det mest overraskende for mig var, at jeg følte mig helt tryg og helt afslappet. Jeg havde troet, at timingen kunne være lidt udfordrende, men slet ikke. Vi tog hele tiden på markedet, hvilket var et personligt højdepunkt. Det er bare sådan en stor del af en madlavningsoplevelse i et fremmed land. Jeg var heldig at møde to dejlige damer fra Canada. Vi forbandt og formede et team med det samme. Jeg fandt det så imponerende, at Deb bare finder en ukompliceret måde at kombinere forskellige ønsker, forventninger og behov på. Ingen intolerance er for kompliceret. Jeg følte mig meget privilegeret over at være en del af dette madlavningskursus. Og jeg nød især den fælles frokost. Fantastisk!!