Vores omfattende bekræftelsessystem tjekker oplysninger som f.eks. navn, adresse, myndighedsudstedt id med mere for at bekræfte identiteten på gæster, der booker på Airbnb.
Vores proprietære teknologi analyserer hundredvis af faktorer ved hver reservation og blokerer visse bookinger, der viser en høj risiko for forstyrrende fester og tingsskade.
Airbnb refunderer dig for skader, der er forårsaget af gæster i din bolig og på dine ejendele og omfatter disse særlige beskyttelsesforanstaltninger:
Airbnb restaurerer, erstatter eller betaler dig for beskadiget kunst eller værdigenstande.
Vi beskytter de biler, både og andre fartøjer, som du parkerer eller opbevarer ved din bolig.
Vi betaler for reparation af skader, der er forvoldt af en gæsts kæledyr.
Hvis du bliver nødt til at annullere Airbnb-bookinger på grund af skader forvoldt af gæster, bliver du kompenseret for den tabte indtægt.
Vi refunderer udgifter til ekstra rengøring efter en gæsts ophold – f.eks. professionel tæpperens.
Du er beskyttet i de sjældne tilfælde, hvor en gæst kommer til skade, eller vedkommendes ejendele beskadiges eller stjæles.
Hvis du nogensinde føler dig utryg, giver vores app adgang til særligt uddannede sikkerhedsmedarbejdere døgnet rundt.
Airbnb | Konkurrenter | |
---|---|---|
Bekræftelse af gæstens identitet | ||
Reservationsscreening | ||
Beskyttelse for 3 millioner dollars (USD) ved skader | ||
Kunst og værdigenstande | ||
Bil og båd | ||
Skader forårsaget af kæledyr | ||
Indkomsttab | ||
Grundig rengøring | ||
Ansvarsforsikring på 1 million dollars (USD) | ||
Døgnåben sikkerhedshotline |
Sammenligningen er baseret på offentligt tilgængelige oplysninger og gratis tilbud fra de førende konkurrenter per 10/22.
Værter kan nu nemt indsende en refusionsanmodning og følge dens status under fanen I dag.
Værter kan nu vælge at modtage udbetalinger på deres debetkort på 30 minutter eller mindre (gælder kun i USA).
Gæster og værter kan nu føje tags til deres omtaler for at give mere specifikke oplysninger om et ophold.
Vi har udvidet årsagerne til, at en omtale kan bestrides, og giver værter mulighed for at anmode om fjernelse af eventuelle hævnomtaler i deres historik.
Enklere grundregler, der understøttes af stærkere ansvarlighedspolitikker, hjælper med at sikre, at gæster behandler alle boliger med omtanke og respekt.
Fra og med begyndelsen af 2023 kan værter se, hvilken kategori deres bolig er i, og føje kategorispecifikke oplysninger til opslaget.